Praktiske oplysninger
Vedrørende andelslejlighed
Ved overtagelse af andelslejlighed skal følgende udleveres/forevises:
- Der vil blive udleveret 2 nøgler til opgange/kældergange. Ekstra nøgler kan købes hos viceværten.
- Nøgler til lejlighedens hoveddør (evt. ny lås betales af køber).
- 1 skaktnøgle.
- 1 vaskelås med nøgle.
- 1 kælderrum (samme nummer som lejlighedsnummer). Kælderrummet er beliggende i kældergang ved opgangen.
- Ændring af navneskilte (dørtelefon og postkasse) sker ved henvendelse til viceværten. Skriv til
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Vedrørende ejendommen
- Rengøringsfirma vasker trapper i ejendommen ugentligt i vinterperioden og hver anden uge om sommeren
- Varme afregnes efter forbrug
- Vand afregnes efter forbrug
- El afregnes efter forbrug. Husk at melde flytning/tilmelding.
- Der er opstillet containere 2 steder, hvor alt affald kan og skal sorteres.
- Affaldsskakten bruges KUN til restaffald og altid pakket i poser.
- Storskrald afhentes tidligt om morgen på mandage hver måned. Opslag i opgangene viser datoer.
- Storskrald må IKKE henstilles i affaldsrummet.
- Parkering i gården er IKKE tilladt.
- Brug cykelstativerne eller cykelkælderrummene til cykelparkering.
- Ved akut problem der ikke kan vente til næste hverdag, fx utæt vandrør, kontaktes en fra bestyrelsen for at afhjælpe problemet. Se bestyrelsen her
Når en skade sker!
Ejendommen er forsikret i: Alm. Brand, Police nr. 000-1293-2265-0. Policen dækker skader ved vand, brand, storm og ansvar og administreres af Dansk System Assurance, Allègade 14, 2000 Frederiksberg. Telefon 33796060, mail:
Alm. Brand har en aftale med Recover Nordic Skadeservice, Telefon 7010 0888
Ved enhver skade har vi, som forsikringstager, pligt til at foretage det nødvendige for, at begrænse skadens omfang. Og straks, at rette henvendelse til Recover Nordic Skadeservice for at få den nødvendige assistance samt, at indberette/anmelde skaden til Dansk Systemassurance. Det er altid (og kun) et bestyrelsesmedlem eller viceværten der kan anmelde en skade.
Ejendommen har en selvstændig Glas og sanitets forsikring i Dansk Glasforsikring A/S. Denne forsikring administreres ligeledes af DSA.
Endelig har vi en Arbejdsskadeforsikring og en forsikring for bestyrelsesansvar. Disse to forsikringer administreres af vores administrator.